پاسخ به سئوالات (3)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پاسخ به سئوالات (3)
نوشته شده در سه شنبه 7 / 12 / 1390
بازدید : 141
نویسنده : محمدرضا علی اکبری


• پاسخ به سئوالات (3)

^^^^^^^^^^^^^

 

آیا دارویی برای افزایش میل جنسی در زن ها وجود دارد؟

 

در طول دو دهه گذشته داروهایی به این منظور به بازار آمده و بعد جمع شده چون نتوانستند ثابت کنند که آیا نتیجه بخش هستند یا خیر. هنوز هم در بعضی پژوهش ها داروهایی را برای افزایش میل جنسی توصیه می کنند اما در بین متخصصان اختلاف نظر وجود دارد. حتی ویاگرا را هم مدتی برای خانمها تجویز می کردند و هنوز در بعضی جاها این کار را انجام می دهند اما نتیجه آنقدر رضایت بخش نبوده است. بعضی از هورمونها هم به صورت پماد های موضعی بر روی دست در بازار وجود دارد و در بعضی کشور ها هم توصیه می شود مثلا پماد حاوی هورمون تستوسترون در استرالیا اما در همه کشورها جواز پخش و استفاده ندارد.

 

اخیرا چسب هایی در بازار هست که به دست چسبانده می شوند و فرد با بو کردن آنها به طور مرتب یعنی هر روز یک چسب، بعد از یک ماه کمی از میل جنسی اش را به دست می آورد اما حقیقتا توصیه اول من داشتن رابطه صمیمانه زوج با هم است و اینکه به جای اینکه سعی کنند با استفاده از داروها و مواد شیمیایی قضیه را حل کنند که البته راه حل خیلی ساده تری است، روی رابطه شان کار کنند.

این حداقل راه حل تضمینی است و حتما اثر بخش است.

 

 

* دختری 24 ساله هستم. مشکل من از آنجا ناشی می شود که در هنگام سکس نمی توانم حالت دخول را تحمل کنم و درد شدیدی دارم احساس می کنم یک چیز برنده دارد وارد بدنم می شود. متاسفانه این موضوع باعث شده که به خودارضایی رو بیاورم به گونه ای که حتی شریک جنسی من بعد از ارضا شدن خود، باید من را ارضا کند. از کرم لیدوکائین هم استفاده کردم ولی چندان فایده ای نداشته است. لطفا راهنمایی فرمایید.

 

در وهله اول باید مطمئن شوید که پیش نوازی به حد کافی است و واژنت آمادگی لازم را برای دخول دارد. اما اگر مطمئن هستی که پیش نوازی به اندازه کافی دارید و از مواد لغزنده کننده اضافی هم استفاده کردی و هنوز درد داری (یعنی دلیل دردت خشکی واژن نیست)، به

 

پزشک زنان و زایمان مراجعه کن چون ممکن است به دیسپارونی یا اختلال آمیزش دردناک دچار باشی.

 

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد می شود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود.نسبت به اینکه فرد در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا احساس درد می کند، این حالت درجات متفاوتی دارد و دلایل و درمانهای متفاوتی دارد. کرم لیدوکائین برای بار اول شاید مناسب باشد اما برای بارهای بعدی خیلی توصیه نمی شود چون حتی می تواند با بی حسی موضعی که می دهد از لذت خودت و شریک جنسی ات کم کند. اینکه اینقدر تفاهم دارید که شریک جنسی ات بعد از دخول تلاش می کند که شما را هم به اوج لذت جنسی برساند خیلی نکته مثبتی در رابطه تان است.

 

 

* آیا ربطی بین انزال زودرس با ناباروری خانم هست ؟

 

سئوال اولتان در مورد ربط انزال زودرس با قدرت بارورسازی مرد بود. اگر زمان انزال در حدی باشد که مرد قادر به دخول باشد و بعد به انزال برسد این مسئله نباید مشکل ایجاد کند. البته در برخی پژوهش ها آمده که اگر خانم به اوج لذت جنسی برسد و بعد مرد انزال داشته باشد درصد بارداری بالا می رود. اما در مورد شما نمی تواند مشکلی اصلی باشد.

 

 

* واریکوسل آقا بر روی بارداری خانم تاثیری دارد ؟ من جراحی کردم اما هنوز نتیجه نداده. لطفا ما را راهنمایی کنید.

 

اول یک توضیحی بدهم که اصلا واریکوسل به چه حالتی اطلاق می شود. واریکوسل همان واریسی شدن سیاهرگهای اطراف بیضه است و در 10 تا 15% از مردان شیوع دارد و بیشتر بیضه چپ را درگیر می کند تا بیضه راست. دلیل غالب برای به وجود آمدن این حالت اختلال دریچه های سیاهرگی است. این حالت خیلی خطرناک نیست اما ممکن است کمی دردناک باشد. تشخیص این حالت با معاینه بیضه ها و کیسه حاوی آنها انجام می شود. این مشکل ممکن است با پوشیدن شورتهای مخصوصی که وجود دارد بهتر شود. این شورتها در حالت عادی بیشتر توسط ورزشکاران استفاده می شوند.

 

در اکثر مواقع جراحی و یا درمانهای دیگر برای این حالت انجام نمی شود. اما در بین افرادی که مثل شما برای باردار شدن تلاش می کنند و نتیجه ای نمی گیرند ممکن است این مشکل بخاطر واریکوسل باشد و احتمالا به همین دلیل هم پزشک شما ترجیح دادند که شما را مورد جراحی قرار بدهند، چون واریکوسل می تواند تعداد اسپرم ها را کم کند و یا باعث شود که اسپرم هایتان به اشکال غیر طبیعی در بیایند و یا حرکت لازم را برای بارور سازی تخمک خانم نداشته باشند. بعد از عمل جراحی در70% افراد مشکل تحرک و تعداد اسپرم حل می شوند. توصیه می کنم به پزشکتان مراجعه کنید که ببینید چرا هنوز خانمتان باردار نشده اند چون عمل جراحی معمولا در مدت کوتاهی اثر می کند.

 

ممکن است مشکل دیگری بر سر راه باردار شدن خانمتان باشد. برای کسانی که واریکوسل دارند و هنوز تصمیم به تشکیل خانواده و بچه دار شدن ندارند جای نگرانی نیست و می توانید در زمان لازم اقدامات پزشکی را به عمل بیاورید.

 

 

* من زنی 25 ساله از دبی هستم و یک فرزند دارم. مشکلی که آزارم می دهد کوچک بودن سینه هایم می باشد. خیلی از این مسئله رنج می برم به طوری که همیشه خجالت می کشم. آیا شما راه حلی برای بزرگ کردن سینه هایم به جز عمل جراحی می شناسید؟

 

عمل جراحی برای گذاشتن سیلکون و یا تزریقات درون سینه ای که با این مواد انجام می شود راه هایی است که افراد غالبا انجام می دهند. اینها موارد شایع است. اما تمرین یا مواد خوراکی نیست که به بزرگ شدن سینه کمک کند بخصوص بعد از سن رشد. اما صحبت من این است که اگر سینه های سالمی دارید چرا می خواهید خودتان را در معرض خطر قرار دهید؟

 

تصور اینکه چه سینه ای بزرگ و کدام سایز کوچک است به اعتماد به نفس شما بر می گردد که چون متاهل هستید بیشترین قسمت آن می تواند از توجه و بازتابی که از همسرتان می گیرید به شما القا شود و البته بعضی تبلیغات رسانه ها هم به آن دامن می زنند. می توانید از سینه های مصنوعی و سینه بندهایی که برای بزرگ کردن سینه های کوچک در بازار وجود دارند استفاده کنید تا لباس هایتان طوری بایستند که دوست دارید و در ضمن به سلامتی تان هم لطمه احتمالی وارد نکرده باشید.

 

 

* من زنی 34 ساله هستم که همسرم 15 سال از من بزرگتر است. من دوست دارم هر شب ارتباط جنسی داشته باشیم اما همسرم تا سرش به بالش می رسد خوابش می برد. آیا این به دلیل اختلاف سنی مان است؟

 

اختلاف سن 15 ساله کمی می تواند در به وجود آمدن این شرایط نقش داشته باشد، چون با بالا رفتن سن مقدار زمانی که مردها در بین دو ارتباط جنسی لازم دارند طولانی تر می شود و برای یک مرد 49 ساله در شرایط طبیعی برقراری رابطه جنسی هر شب یک کمی ایده آل گرایی است. با هم صحبت کنید و ببینید برای همسرتان چه مواقعی این کار عملی است. شاید ایشان می خوابند که با شما رو در رو نشوند و شرمنده نشوند. اگر خیلی اصرار کنید و همسرتان را بر خلاف توانایی جسمی شان وادار به ارتباط جنسی کنید ممکن است بر اثر این فشار ایشان دچار مشکل نعوظ هم بشوند.

 

حالا چه می شود کرد ؟ خانم دریا، شما ننوشته اید که شما شاغل هستید یا خیر. به جز مورد اختلاف سن آیا مقدار تلاش فکری و فیزیکی شما با همسرتان برابر است؟ چون در اکثر موارد، نابرابر بودن مقدار انرژی که افراد در عرض روز مصرف می کنند می تواند به نامتعادل بودن نیاز جنسی و تواناییشان برای برقراری رابطه جنسی ختم بشود.در مورد شما پیشنهاد می کنم که بیشتر روی کیفیت رابطه تان تمرکز کنید تا کمیت و تعدد آن. در عین حال عدم رضایت شما هم کاملا قابل درک است. می توانید رابطه جنسی تان را در آخر هفته برگزار کنید که کار کمتری در عرض روز انجام می دهید.

 

در طول هفته هم زودتر به بستر بروید که به جای اینکه انرژی همسرتان به دیدن تلویزیون تلف بشود با هم وقت بگذرانید و جلسات معاشقه داشته باشید. ممکن است همیشه رابطه جنسی به شکل دخول نداشته باشید اما حداقل شما هم به این شدت احساس طرد شدگی و عدم رضایت نمی کنید.

 

*  آیا کسی که تا 40 سالگی ازدواج نکرده و تا این زمان (جدای از مسائل فرهنگی یا دینی و غیره) رابطه جنسی نداشته است، ممکن است دلیلی بر سردی مزاج او باشد؟

 

خیر. برای خانمها به دلیل اینکه میل جنسی شان از ابتدا میلی نبود که به آن افتخار کنند و یا بال و پرش بدهند، ساکن می ماند تا زمانی که خودشان را در معرض تحریک چه از نظر فکری، چه عاطفی و چه جسمی قرار بدهند. بنابراین خانم 40 ساله ای که میل جنسی نداشته و ندارد کاملا طبیعی است مگر اینکه بخواهد که این میل را داشته باشد و به هیچ وجه نتواند، که در آن صورت هم سرد نیست بلکه نیاز به آموزش جنسی و تمرینهایی برای برانگیخته کردن تدریجی بدنش دارد.

 

 

* یک زن متاهل چند ماه می تواند بدون رابطه جنسی بگذراند؟

 

بستگی به خود فرد و شریک جنسی اش دارد. اصلا آمار و عدد خاصی در این مورد وجود ندارد.

 

 

* آیا سونا و یا نشستن در وان آب داغ حمام برای سیستم جنسی مرد ضرر دارد؟

 

توصیه می شود که در زمانی که برای باردار کردن همسرتان تلاش می کنید از گرفتن وان آب گرم و یا رفتن در جکوزی خودداری کنید چون گرمای بیش از حد می تواند باعث خراب شدن شکل اسپرم ها و کندی حرکت آنها شود که در نهایت در باردار کردن خانم اختلال ایجاد می کند. به طور کلی بیضه ها به این علت خارج از بدن هستند که باید در دمایی پایین تر از دمای بدن که معمولا 37 درجه سانتیگراد است به ساختن اسپرم بپردازند.

 

 

* تمرین تحریک و توقف که برای درمان انزال زودرس تجویز کرده بودید را هر چند روز یک بار انجام دهیم؟

 

هر وقت که حس کردید میل دارید رابطه جنسی داشته باشید ولی برای شروع معمولا بهتر است که هفته ای دو بار انجام دهید.

 

 

* همسرم اول من را ارضا می کند اما گاهی خسته می شود. راهی هست که بشود زمان ارضا من را سریع تر کرد؟ در ضمن تمرین های کگل (کف لگن) که داده بودید برای شوهرم خیلی موثر بود.

 

در مورد تسریع زمان رسیدن شما به ارگاسم می توانید این نکات را انجام دهید:

 

- قوس دادن به کمر(می توانید از بالش استفاده کنید)

- خم کردن سر به عقب

- منقبض کردن عضلات ران و زیر شکم

- تمرکز روی حواستان

- خیالبافی جنسی

- منقبض و منبسط کردن ماهیچه های کف لگن برای ایجاد حالتی مثل ارگاسم یعنی در واقع ارگاسم را به طور مصنوعی ایجاد می کنید تا اینکه واقعی آن هم به تعاقب آن اتفاق بیفتد. باید هر مورد را تمرین کنید و ببینید کدام برایتان بیشتر اثر بخش است.

 

 پاسخ به سئوالات (3)




:: موضوعات مرتبط: پاسخ به سوالات 3 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: